Máte e-shop? Pripravte ho na vianočnú sezónu. Obdobie pokoja, rodiny a vianočnej pohody nezačína s prvou adventnou nedeľou, ale je už v plnom prúde. Dobre čítate. Ešte ste sa možno nespamätali z leta, ale obchodníci postupne, ale isto vyťahujú silné kalibre na top sezónu roka. Nepodceňte prípravu a zabezpečte, aby váš e-shop fungoval na plné obrátky.
A to v žiadnom prípade neznamená len technickú stránku veci. Ľudský faktor zohráva svoju rolu a všetci vieme, ako to môže dopadnúť, ak úraduje časová tieseň, stres a zmenšená pozornosť spôsobená ich kombináciou.
Každý sa zrazu pýta na úplne všetko
Ako vyzerajú skladové zásoby? Máte spoľahlivých dodávateľov? Uvažujete nad zľavami a marketingovou kampaňou? A do toho prichádzajú neúnavné otázky od vašich zákazníkov mailom alebo na Messenger, ktorí sú zvedaví a potrebujú nakúpiť darčeky pre svojich milovaných. Kto má na to všetko odpovedať?
Ľudia sa pýtajú radi a veľa. A ak nedostanú rýchle a relevantné odpovede, idú ďalej. Profesionálni, vyškolení operátori live chatu reago odpovedajú za vás od jednoduchých otázok o otváracej dobe kamennej prevádzky, cez správnu navigáciu k nákupnému košíku, až po pomoc s riešením zabudnutej objednávky. Sú hneď po ruke. Navyše, online sú od 8:00 do 22:00. 365 dní v roku. V piatky večer, cez víkendy aj sviatky.
Neprichádza náhodou najviac objednávok na vašom e-shope po 16-tej alebo cez víkend, teda mimo bežnej pracovnej doby? A ako to vyzerá pred Vianocami?
Budujte vzťahy so zákazníkmi
Nemať webový chat je ako mať plný obchod produktov a žiadneho predavača. Kto sa o vašich zákazníkov stará, ak blúdia množstvom podstránok, alebo len chcú nájsť adresu najbližšej prevádzky?
Zákaznícka podpora. Automatické vyskakovanie okna sa dá nastaviť podľa vašich požiadaviek, ale za každých okolností je jasne viditeľné. Ak návštevník webu napíše otázku, garantovane do jednej minúty dostane odpoveď. A hneď zistí, že sa o neho zaujímate, počúvate ho a viete mu pomôcť. Je to jednoduché delegovanie kompetencií, aby ste sa nemuseli zaoberať každou otázkou, ale riadili svoj biznis na strategickej úrovni.
Za spokojnými ľuďmi sú nákupy, žiadosti o cenové ponuky aj pozitívne referencie. Ak je niekto spokojný, cíti, že ho nikto neignoruje a má dobrý pocit z e-shopu, tak nakúpi. Ak to chýba, nenakúpi. Nie všetko je o nízkej cene.
Riešenie? Byť online
Ak sa pýtate, čo je vo vianočnom období jednoduchšie – vytvoriť oznam na váš web alebo posunúť aktuálny pokyn operátorom? Tak opäť vyhrávajú naši reago operátori. Svoju požiadavku jednoducho odkomunikujete a môžete sa spoľahnúť, že sa stane súčasťou znalostnej databázy, z ktorej budú pri chatovaní čerpať. Nemusíte čakať na IT support, kým zavesia banner na web. A návštevníci webu sa vo vianočnom období nepýtajú len na veci spojené s vianočnými záležitosťami. Sú nepredvídateľní. Ako v každom inom období. Na to nezaberie webový banner.
Za úspechom každého obchodu stoja ľudia. Všetko je o komunikácii. A komunikáciou vytvoríte dôveru. Tak konverzujte na miestach, kde sa vašich zákazníci reálne nachádzajú. Priamo na vašom webe.
Zistite, ako implementovať live chat reago aj na váš web, a ako sa zaradiť medzi top slovenských podnikateľov, ktorí budujú vzťahy so svojimi zákazníkmi.