Flexibilná podpora pre malé aj veľké podniky. Nezáleží na veľkosti, sme tu pre vás!

odchatovaných rokov

priemerná doba 1. odpovede

z celkového počtu chatov vybavených počas vášho obeda

z celkového počtu chatov vybavených po 17-tej hodine

Prečo si zvoliť Reago miesto interných ľudí alebo AI?

Interní zamestnanci Chatbot
Šetríme náklady

Priemerná cena Reago je pod 1,5 Eur na hodinu.

Odvody, stravné lístky či príspevky na duševné zdravie

Len malá kvapka v mori oproti zvyšnej časti mzdových nákladov na 4 ľudí. To je minimálny počet zamestnancov aby ste svoju zákaznícku podporu poskytovali v rozsahu ako Reago.

Relatívne cenovo dostupné riešenie

Ale na úkor kvality a s obmedzenými možnosťami. Stojí to za to?

Kvalitná podpora s reálnymi ľuďmi

Skutoční ľudia s profesionálnym a empatickým prístupom.

Kvalitná podpora s reálnymi ľuďmi

Skutoční ľudia s profesionálnym a empatickým prístupom.

Softvérom vygenerované chladné odpovede

Absencia osobného prístupu a emocionálnej inteligencie.

Dostupnosť zákazníckej podpory počas celého roka od 8:00 do 22:00

Operátori sú na vašom webe k dispozícii každý deň, aj počas víkendov a sviatkov. Áno, aj na Vianoce.

Dostupnosť zákaznícke podpory len počas pracovnej doby zamestnanca

Vo väčšine prípadov najneskôr do 17-tej hodiny v rámci pracovných dní v týždni.

Dostupnosť zákazníckej podpory

počas celého roka 24 hodín denne. Ale je to naozaj potrebné?

Rýchle odpovede do 1 minúty

Garantovaná okamžitá spätná väzba zo strany operátorov.

Odpovede s niekoľkominútovým až hodinovým odstupom

V menších a stredne veľkých spoločnostiach majú zamestnanci kumulované pracovné náplne, pre ktoré nie sú vždy pripravení reagovať na správy okamžite.

Okamžité ale nie vždy presné odpovede

Chatbot pracuje len s informáciami, ktoré mu dáte. Nevie operatívne meniť postup a vynájsť sa.

Riešenie aj zložitejších a komplexnejších problémov, na ktorých vyriešenie má vplyv viacero faktorov

Operátor dokáže vyhodnotiť závažnosť problému spolu s emočným rozpoložením návštevníka a podľa toho zvoliť ten najlepší prístup.

Riešenie aj zložitejších a komplexnejších problémov, na ktorých vyriešenie má vplyv viacero faktorov

Zamestnanec dokáže vyhodnotiť závažnosť problému spolu s emočným rozpoložením návštevníka a podľa toho zvoliť ten najlepší prístup.

Obmedzené na riešenie základných otázok

Zamerané na riešenie jednoduchších problémov.

Zvyšuje interakciu návštevníka na vašom webe

Zároveň predlžuje aktívny čas návštevníka na stránke.

Zvyšuje interakciu návštevníka na vašom webe

Zároveň predlžuje aktívny čas návštevníka na stránke.

Zvyšuje interakciu návštevníka na vašom webe

Zároveň predlžuje aktívny čas návštevníka na stránke.

Operátori vás odbremenia od bežnej komunikácie

Čím šetria váš čas, ktorý môžete venovať rozvoju vášho biznisu.

Pracovná vyčerpanosť z veľkého množstva rôznych pracovných úloh

Ktorým sa musí zamestnanec venovať okrem odpovedania na e-maily a správy. Práve tento čas môže venovať lepšiemu plánovaniu nákupu, či budovaniu nových dodávateľských vzťahov.

Chatbot vás odbremení od bežnej komunikácie

Teda za predpokladu, že vyrieši problém vášho zákazníka k jeho spokojnosti a ten nemusí použiť iný komunikačný kanál s vašou spoločnosťou.

Hovoríme po slovensky – spisovne a gramaticky správne

Písomný prejav je veľkou súčasťou vašej verejnej prezentácie.

Hovorí po slovensky – spisovne a gramaticky správne

Teda pevne v to veríme 🙂

Slovenský jazyk je veľmi ťažký a špecifický

AI ešte bohužiaľ nie je v takom stave aby nahradila našich jazykovedných nadšencov.

Dokáže odhaľovať technické a logické chyby na vašom webe

vďaka čomu môže okamžite dôjsť k ich náprave. Často je výsledkom Váš nový spokojný zákazník.

Dokáže odhaľovať technické a logické chyby na vašom webe

vďaka čomu môže okamžite dôjsť k ich náprave. Často je výsledkom Váš nový spokojný zákazník.

Chatbot vás neinformuje o nefunkčnom kontaktnom formulári ani o výpadkoch platobnej brány

Čo sú časté dôvody, pre ktoré návštevník nevykoná konverziu = nakúpi u vašej konkurencie, kde tento problém nemal.

Pomáha odhaľovať chýbajúce informácie pri produktoch a službách

Upozorňuje aj na prípadné chyby v existujúcich textoch.

Pomáha odhaľovať chýbajúce informácie pri produktoch a službách

Upozorňuje aj na prípadné chyby v existujúcich textoch.

Chatbot vás neinformuje o chýbajúcom popise

či nesprávnych informáciách pri produktoch, ktoré ste tam z nepozornosti nechtiac uviedli.

Prítomnosť zákazníckej podpory uisťuje návštevníka

že sa má v prípade potreby či problému na koho obrátiť.

Prítomnosť zákazníckej podpory uisťuje návštevníka

že sa má v prípade potreby či problému na koho obrátiť.

Prítomnosť zákazníckej podpory uisťuje návštevníka

že sa má v prípade potreby či problému na koho obrátiť.

Slúžime ako emočný filter

Informácie vám posúvame ako jasné fakty bez negatívnych emócií, ktoré sú často súčasťou komunikácie s nahnevaným zákazníkom

Slúži ako emočný filter

Negatívne komunikácie so zákazníkmi zvyšujú stres vašich zamestnancov čo má za následok nižší výkon.

Nemá emócie

čiže negatívna komunikácia na ňom nezanecháva následky. Negatívna emócia sa môže preniesť na zamestnancov, ktorí sú zodpovední za vyriešenie konverzácií, ktoré umelá inteligencia nezvládla.

Nemusíte riešiť personálny manažment

Dovolenky, PN-ky, choré deti vašich zamestnancov sú náš problém, nie váš

Dovolenky, PN-ky, večer zamestnancovi ochorelo dieťa

Rýchlo hľadať náhradu, alebo ten horší prípad. Musíte to robiť miesto neho, čím sa oberáte o čas určený pre rodinu alebo svoje koníčky.

Nemusíte riešiť personálny manažment

Dovolenky, PN-ky, či OČR.

Odpovede si nevymýšľame

Na všetko tvoríme vlastnú znalostnú databázu a po krátkom čase disponujeme informáciami ako keby sme boli váš interný zamestnanec. Keď nevieme – pýtame sa.

Odpovede si nevymýšľa

Vie o všetkom čo sa v spoločnosti čo i len mihne.

Keď nevie, neopýta sa vás

Nevie, že to má urobiť – lebo nerozmýšľa 🙂 AI si odpoveď častokrát aj vymyslí.

Prácu našich operátorov si
môžete ľahko skontrolovať

01
Prvý kontakt

Rozhodli ste sa vyskúšať služby Reago? Náš obchodný zástupca vás oboznámi s podmienkami a celým procesom.

02
Zaškolenie

Spoznáte našich operátorov, ktorým poskytnete informácie potrebné pre ich komunikácu s vašimi zákazníkmi.

03
Technické zabezpečenie

Inštalácia softvéru potrvá niekoľko minút a ak si s tým neviete poradiť, sme tu pre vás.

04
Komunikácia

Podpisom zmluvy nič nekončí, práve naopak. Či už v pracovný deň, víkend alebo sviatok, sme vám k dispozícii.

05
Neustále napredovanie

Naši operátori sa neustále vzdelávajú v odbornosti aj komunikačných zručnostiach, aby vám poskytovali čo najkvalitnejšie služby.

Využívanie inovácií

Držíme krok s technologickými pokrokmi, aby boli naše služby moderné, efektívne a aktuálne.

Cenník Reago

Vyberte si jeden z našich balíčkov alebo si vytvorte svoj vlastný.

60 chatov
20 emailov

Navrhujeme paušál Basic. Je vhodný pre malé spoločnosti s potrebou zákazníckej podpory, ktoré hľadajú komplexné riešenia.

Navrhujeme paušál Standard. Je vhodný pre stredne veľké spoločnosti a e-shopy, ktoré hľadajú komplexné riešenie.

Navrhujeme paušál Premium. Je vhodný pre veľké spoločnosti a e-shopy, ktoré hľadajú komplexné riešenie.

Paušál Basic

Pre malé spoločnosti

  • Ideálny pre malé alebo začínajúce spoločnosti s nízkou návštevnosťou.
  • Obsahuje 50 kreditov v balíku.
  • Software zadarmo.
  • V prípade presiahnutia limitu 3 € / za jeden kredit.

199 € / mesačne

Chcem si objednať

Paušál Standard

Pre stredné spoločnosti

  • Ideálny pre stredne veľké spoločnosti a e-shopy s vyššou návštevnosťou.
  • Obsahuje 100 kreditov v balíku.
  • Software zadarmo.
  • V prípade presiahnutia limitu 2 € / za jeden kredit.

299 € / mesačne

Chcem si objednať

Paušál Premium

Pre veľké spoločnosti

  • Ideálny pre veľké spoločnosti a e-shopy.
  • Obsahuje 250 kreditov v balíku.
  • Software zadarmo.
  • V prípade presiahnutia limitu 1,5 € / za jeden kredit.

499 € / mesačne

Chcem si objednať

Legenda kreditov:

1 chat = 1 kredit
1 email = 2 kredity

* v prípade zapojenia služby odpovedanie cez WhatsApp sa k sume paušálu pripočíta 30 Eur za každý mesiac.

REAGO ako spoľahlivý
partner vášho podnikania

Od umelej inteligencie až po komplexnú softwarovú podporu.
Možnosti REAGA sú neobmedzené.

Dostupnosť
365 dní v roku

Naši operátori sú k dispozícii od 8:00 do 22:00 bez ohľadu na deň – aj počas víkendov a sviatkov

Rýchla odpoveď bez dlhého čakania

Po prvotnom oslovení operátora dostane váš zákazník odpoveď
do 1 minúty.

Odbornosť
reálnych ľudí

K dispozícii budete mať vyškolených operátorov, ktorým neustále aktualizujeme znalostnú databázu.

Lepšia zákaznícka skúsenosť

Naši operátori odpovedajú promptne a s vysokou úrovňou starostlivosti, čo zlepšuje celkovú skúsenosť zákazníkov s vašim podnikaním.

Zvýšenie predajov

Rýchlejšie zodpovedanie otázok a požiadaviek prispieva k rýchlejšiemu rozhodovaniu o nákupe a zvýšeniu pravdepodobnosti dokončenia nákupu.

Inovácie a napredovanie

Neustále sa vzdelávame a využívame najnovšie technológie, aby sme vám mohli priniesť najkvalitnejšie riešenia.

FAQ

Kto odpovedá na otázky mojich návštevníkov?

“Náš vyškolený tím agentov. Všetci sú to Slováci s kvalitnou slovenčinou. Dbáme na to, aby porozumeli tomu, čo je ich úlohou – zvýšiť dôveryhodnosť vašich stránok a prinášať vám nových zákazníkov.

 

Náš tím pravidelne školíme a učíme, ako reagovať čo najlepším spôsobom. Ich prácu viete kedykoľvek kontrolovať v admin rozhraní Reago. Tam uvidíte všetko, čo vo vašom mene napísali. Ich prácou nie je iba odpovedať, ale aj udržiavať aktuálnu znalostnú databázu, ktorú pre vás vytvárajú. Do databázy sa viete kedykoľvek pozrieť, aby ste vedeli, s akými informáciami operátori pracujú.

 

Napadá vám otázka, čo ak na niečo nevedia odpovedať? Odpoveď sa pokúsia získať vopred dohodnutými spôsobmi a zapíšu ju do znalostnej databázy tak, aby ju nabudúce ľahko našli.”

Odkiaľ budete poznať správne odpovede?

“Na začiatku spolupráce sa v rámci onboardingu spolu porozprávame a vytvoríme základy znalostnej databázy, ktorá bude poskytovať odpovede na najčastejšie otázky. Z nej budeme čerpať od začiatku spolupráce. Tiež si dohodneme postup, ako reagovať, ak na nejaké otázku nebudeme vedieť odpovedať. Rozdelíme to na dve skupiny – normálne a urgentné otázky. Podľa urgencie budeme reagovať na otázky vopred dohodnutým spôsobom.

 

Náš agent vám môže zatelefonovať na dohodnuté kontakty alebo spísať obchodný prípad, ktorý posunie e-mailom vami určenému pracovníkovi. Našu spoluprácu vnímame ako dlhodobé partnerstvo. Preto každú otázku, na ktorú nebudeme vedieť odpovedať, zaznamenáme do znalostnej databázy spolu s vašou odpoveďou. Ak ju niekto položí nabudúce, už vás tým nebudeme zaťažovať a odpoveď budeme vedieť. Preto sa vás nikdy nespýtame dvakrát na to isté. Čím dlhšie budete s nami spolupracovať, tým viac budeme pre vás užitoční.”

 

Do našej znalostnej databázy získate prístup, a tak budete vždy vedieť, aké informácie podávame vašim návštevníkom. Tí sa vo väčšine prípadov zaujímajú o tie isté informácie, takže veľmi rýchlo oceníte, že sa tým nemusíte zaoberať vy. My to vyriešime za vás a odľahčíme tak aj vašu infolinku.”

Čo ak nebudete poznať správnu odpoveď alebo patrične informovať zákazníka?

“Ak nenájdeme odpoveď ani na vašom webe, ani v znalostnej databáze, ktorú spolu s vami postupne naplníme, operátor vyhodnotí závažnosť situácie. Pokiaľ ide o nekritickú záležitosť (otázky k produktom, všeobecné otázky a podobne), spíšeme o tom obchodný prípad – lead. Ten vám doručíme vopred dohodnutým spôsobom (napríklad emailom) spolu s kontaktnými údajmi na daného návštevníka. Bude jasne štruktúrovaný tak, aby ste už nemuseli tráviť váš čas pátraním po tom, čo sa zákazník vlastne pýta. Túto prácu urobíme za vás.

 

Návštevníka vášho webu informujeme, že jeho prípad nie je možné vyriešiť okamžite, lebo potrebujeme pomoc kolegov. Dostane tiež potvrdzujúcu správu s informáciou, kedy môže očakávať odpoveď. Pokiaľ ide o stredne závažný prípad, priamo počas chatu s návštevníkom vás kontaktujeme telefonicky. Priamo s vami alebo vašimi zamestnancami si preveríme, ako vieme danú otázku vyriešiť.

 

Stredne závažné prípady môžu byť napríklad zákazníci nachádzajúci sa tesne pred kúpou produktu, otázky na stav objednávok, zákazníci vyjadrujúci nespokojnosť a podobne.

 

Posledným prípadom je urgentná situácia, napr. veľmi nespokojný zákazník dožadujúci sa okamžitej odpovede. V takomto prípade vás opäť kontaktujeme na dohodnutom telefónnom čísle. Pokiaľ sa nedovoláme, budeme to ešte eskalovať na vami uvedené záložné telefónne číslo, ktoré je určené pre urgentné prípady.

 

Zároveň po každom takomto prípade doplníme znalostnú databázu tak, aby sme sa nemuseli rovnakú otázku pýtať druhýkrát. Nikto nemá rád, ak sa ho niekto pýta dvakrát na to isté. Preto urobíme všetko pre to, aby sa nám to nestalo. Preto čím dlhšie budeme spolupracovať, tým menej vás budeme vyrušovať a vy budete mať viac času na vaše podnikanie.”

Ako prebieha tréning vašich operátorov? Aké spĺňajú predpoklady pre takto ponúkané služby?

“Naši operátori sú skúsení ľudia v oblasti komunikácie a podpory. Výborne ovládajú slovenčinu a strojopis, majú špičkové schopnosti multi-taskingu a vysoký inteligenčný a emočný kvocient. Kvalitu ich odpovedí navyše pravidelne kontrolujeme. Vždy odpovedáme profesionálne a slušne. Ako a čo odpovedajú, si budete môcť prečítať v našom systéme.

 

Pracujeme s neustále zdokonaľovanou znalostnou databázou, do ktorej budete mať prístup. Čím dlhšie budete našim partnerom, tým kvalitnejšie odpovede dokážeme poskytovať. Pokiaľ nie je možné nájsť vhodnú odpoveď, priznáme to a nebudeme si nič vymýšľať. Kontaktujeme vás vopred dohodnutým spôsobom podľa závažnosti situácie. Prípadne jasne a stručne spíšeme obchodný prípad aj s kontaktom na návštevníka vašich stránok, ktorý vám následne odošleme e-mailom.”

Môžu vaši operátori proaktívne oslovovať návštevníkov mojej stránky?

“Áno, naša technológia to umožňuje. Projektový manažér Reago vám dokáže po krátkom čase využívania našej služby navrhnúť, ako najlepšie využiť túto technologickú vymoženosť. Typické použitie je napríklad otvorenie chat okna používateľovi, ktorý je už druhý alebo tretíkrát v krátkom čase na vašom webe. Položíme mu otázku, či mu môžeme nejako pomôcť alebo poradiť.

 

Vieme tiež rozoznať situáciu, kedy sa používateľ začíta do dlhšieho textu alebo sa zasekne pri nejakom produkte. Taktiež vieme osloviť aj používateľov, ktorí si už pozreli viac ako 5 podstránok. V skratke tých, o ktorých si myslíme, že uvažujú nad nákupom alebo inou konverziou. Vtedy ich môžeme osloviť aj proaktívne otvorením chat okna z našej strany. Táto technológia je nastaviteľná do hĺbky a radi ju prispôsobíme vašim potrebám.”

Čo sa stane, keď nie sú vaši operátori k dispozícii (od 22:00 do 8:00)?

“Spolu s naším posledným odhláseným operátorom z vašich stránok jednoducho zmizne celá chatovacia služba vrátane chatovacej “bubliny”. To znamená, že vaše stránky budú od 22:00 do 8:00 bez online chatu. Následne sa služba na webe opätovne objaví spolu s prvým operátorom, ktorý bude mať rannú službu.

 

Vieme tiež zabezpečiť chat v režime “odkazovač” ale to neodporúčame, keďže tým strácate hlavnú výhodu chatu – možnosť okamžitej odpovede od reálneho človeka.”

Máte bezchybnú slovenčinu?

“Áno, považujeme to za samozrejmé. Naši operátori sú pravidelne testovaní zo strojopisu a slovenčiny. Odpisujeme vždy gramaticky správne a samozrejme s diakritikou. Gramatická správnosť je súčasťou našich garancií. Takže sa nemusíte báť, že vám urobíme hanbu.”

Budem mať vyhradenú osobu pre komunikáciu z Reago?

“Áno. Len čo nás kontaktujete, bude vám pridelený projektový manažér, ktorý vás prevedie celým procesom onboardingu do systému Reago a bude vám aj počas spolupráce kedykoľvek k dispozícii.

 

V prípade, že s ním nebudete z nejakého dôvodu spokojný, môžete si vyžiadať inú osobu alebo problém eskalovať vyššie na riaditeľa projektu.”

Budem mať plný prístup k štatistikám a údajom týkajúcich sa rýchlosti odpovedí?

“Platíte si nás predovšetkým kvôli tomu, že reagujeme rýchlo. Preto považujeme za prirodzené, že si to viete kedykoľvek skontrolovať.

 

Dostanete od nás prístup do systému, kde si viete vy alebo vaši zamestnanci pozrieť podrobné štatistiky aj jednotlivé konverzácie. Tak máte nás a našich operátorov kedykoľvek pod kontrolou. Našou stratégiou sú dlhodobé partnerstvá, a preto pred vami nemáme čo skrývať. Štatistiky budete mať k dispozícii po dňoch, týždňoch aj mesiacoch.”

Mám náhľad do komunikácie medzi operátormi a mojimi zákazníkmi?

“Samozrejme. Naša práca je transparrentná, aby ste mali plnú kontrolu a kedykoľvek si mohli pozrieť, ako rýchlo a akým spôsobom reagujeme. Dostanete prístup priamo do systému Reago, kde si môžete kedykoľvek pozrieť podrobné štatistiky i konverzácie, ktoré sme mali s návštevníkmi vašich stránok.

 

Každá konverzácia má unikátne ID číslo, aby sa na ňu dalo ľahko poukázať v prípade návrhov na zlepšenie. Taktiež uvidíte, ktorý operátor sa danej konverzácii venoval. Dokonca si viete kedykoľvek vyfiltrovať konverzácie, pri ktorých sme nevedeli odpovedať a museli sme ich posunúť na vás.”

Prečo by som si mal zabezpečiť prenájom služieb Reago, ak si ich dokážem zabezpečiť sám?

“Pokiaľ by ste chceli zabezpečiť kvalitnú podporu v rovnakom časovom rozmedzí ako vám ju zabezpečíme my (365 dní v roku od 8:00 do 22:00, čo zodpovedá 80% vašej užitočnej návštevnosti), potrebovali by ste na to štyroch zamestnancov, ktorí by sedeli neustále za počítačom a čakali, kým sa niekto ozve, aby mohli okamžite odpísať. Akonáhle by ste im pridelili aj iné úlohy, nedokázali by už odpisovať rýchlo a ich sústredenosť by bola neustále rozdeľovaná medzi viacero úloh.

 

Online chat, na ktorom odpoveď nepríde okamžite alebo nie je správne napísaná, je potom radšej lepšie nemať. Týchto ľudí by ste museli navyše kontrolovať, manažovať, riešiť ich zastupiteľnosť, ranné a večerné zmeny, odmeňovanie a podobne. Určite si to viete zabezpečiť aj sami, no s oveľa vyššími nákladmi. Navyše vaše náklady hravo pokryje zvýšená miera konverzií, dôvera návštevníkov vašich stránok a ich spokojnosť.”

Môžem s mojimi návštevníkmi chatovať aj ja?

“Zmyslom našej služby je poskytovanie kvalitných služieb tým, že budeme rýchlo odpovedať za vás. Keďže sa zaväzujeme odpovedať do jednej minúty, neposkytujeme možnosť priamo písať odpovede našim partnerom. Od toho sme tu my, a to vnímame ako našu zodpovednosť.

 

Na druhej strane dostanete prístup do systému, kde si budete vedieť prečítať všetko, čo sme si s vašimi návštevníkmi písali. Takže nás máte kedykoľvek plne pod kontrolou a namiesto odpisovania na chaty sa môžete plne venovať vášmu podnikaniu.”

Ste k dispozícii aj mimo bežných pracovných hodín, cez víkendy a sviatky?

“Áno, považujeme to za štandardné a samozrejmé. V zmluve sú presne popísané naše obchodné vzťahy a zodpovednosti, vrátane garancií, ktoré vám ponúkame. Návrh zmluvy vám pošleme ešte pred začatím samotného partnerstva a jej podpis je nutnou podmienkou začatia spolupráce.”

Uzavrieme spolu riadnu zmluvu?

“Áno, považujeme to za štandardné a samozrejmé. V zmluve sú presne popísané naše obchodné vzťahy a zodpovednosti, vrátane garancií, ktoré vám ponúkame. Návrh zmluvy vám pošleme ešte pred začatím samotného partnerstva a jej podpis je nutnou podmienkou začatia spolupráce.”

Mám viacero projektov, viete obslúžiť všetky?

“Pokiaľ máte záujem pridať viacero projektov naraz, neváhajte nás kontaktovať a určite spolu nájdeme vhodný termín a riešenie.”

Aká je cena kompletnej inštalácie?

“Potešíme vás! Úvodná inštalácia je zadarmo a je súčasťou procesu onboardingu. Máme podporu pre všetky bežné CMS. Inštalácia na vlastné riešenia je tiež jednoduchá. Pokiaľ nám neviete alebo nechcete nechať prístup na vaše servery, inštaláciu zvládne aj váš dodávateľ IT riešení za niekoľko minút.

 

Je to podobne jednoduchý proces, ako napríklad nasadiť meracie kódy Google Analytics. Niekoľko riadkov kódu, ktorý vám dodáme a hotovo. Pokiaľ budeme inštaláciu vykonávať my, urobí ju vždy skúsený programátor, takže nič nepokazíme.”

Aká je cena samotného softwéru?

“Software vám na rozdiel od iných služieb, ktoré si za to účtujú desiatky eur mesačne, poskytneme úplne zadarmo. Platíte si našich operátorov a všetky ostatné nástroje máte od nás zadarmo.

 

Žiadne skryté poplatky, žiadne licencie, servery či hosting, žiadne zbytočné komplikácie. Software je dnes lacný. Drahá je ľudská práca, ktorá má skutočnú pridanú hodnotu. Preto si účtujeme iba ju.”

Účtujete niečo navyše, keď pripravíte obchodný prípad (lead)?

“Neúčtujeme si nič navyše a ani nikdy nebudeme. Sme šťastní za každý lead, ktorý vám pomôžeme získať. Je to predsa naša práca, preto si za to neúčtujeme nič navyše.

 

Rovnako si neúčtujeme technológiu, webhosting, licencie ani žiadne ďalšie skryté poplatky. Hľadáme dlhodobé a férovo postavené partnerstvá založené na obojstrannej výhodnosti.”

Kto prevádzkuje Reago? Neskrachujete za tri mesiace?

“Systém Reago prevádzkuje spoločnosť NetSuccess, dcérska spoločnosť vydavateľského domu Petit Press, vydavateľa napríklad denníka SME. 

 

NetSuccess pôsobí na trhu už viac ako 16 rokov. Nie sme čerstvo založený startup, ale zodpovedný a stabilný partner, ktorý sa nechystá odísť. Práve vďaka našej veľkosti vám dokážeme ponúknuť tak výhodné podmienky.”


Spoznajte naše pohotové riešenia

Zodpovedanie zákazníckych otázok do 1 minúty.

Promptné odpovedanie na e-maily kedykoľvek bez ohľadu na deň.

Rozšírenie vašej dostupnosti prostredníctvom WhatsApp a iných aplikácii.

Vyskúšajte chat Reago