Prinášame vám pár jednoduchých dôvodov prečo zaostávate za konkurenciou:
Nedokážete vyhovieť každému
V onlajne nájdeme celkom širokú ponuku spôsobov ako kontaktovať prevádzkovateľa webu o probléme, na ktorý sme narazili pred dokončením tej (nami vysnenej) konverzie v podobe dokončenia objednávky…
Lenže mne sa nechce hľadať mobil, prepisovať číslo a posťažovať sa, že vám na webe chýba dostupnosť. Mňa nezaujíma, že feedback je digitálne zlato a vám by to mohlo pomôcť. Ja som momentálne uväznený v tomto skľučujúcom okne a mám chuť ho zavrieť. Podajte mi ako návštevníkovi pomocnú ruku, keď mám ruky na klávesnici. Napíšte mi, ak som sa zasekol v košíku, lebo neviem dokončiť objednávku.
Návštevníci preferujú nezáväznú textovú komunikáciu – a to nezmeníte.
Chýba vám konkurenčná výhoda
Nie je to len o cene, nikdy to nie je len o cene. Aby sa návštevník rozhodol práve pre vás, musíte ho hýčkať, starať sa o neho pred dokončením cieľa, aj po ňom. Podporte ho keď potrebuje viac informácií, dajte mu možnosť vyrozprávať sa, keďže práve toto konkurencia nerobí. Buďte iní, promptní, odlíšte sa od davu a používatelia si vás zapamätajú.
Strácate na dôveryhodnosti
Súčasné dizajny webov reflektujú požadovaný vzhľad spoločností, nie ľudí za nimi. Používatelia vidia tie pozlátka, ktoré majú upútať pozornosť a vytiahnuť z návštevníkov peniaze (rôznymi spôsobmi). Ak používateľovi dokážete ukázať reálnych ľudí skrývajúcich sa za webom, zvýšite svoju dôveryhodnosť v jeho očiach a je hneď ochotnejší pokračovať vo vami nastolenej konverznej ceste. Podľa rôznych prieskumov prítomnosť online chatu na webe zvyšuje konverznú mieru o 20%. My tvrdíme, že sa to významne líši od webu, ale čísla v článkoch vraj fungujú lepšie.
Vysoké nároky na zamestancov
Tlačíte svojich zamestnancov, aby sa starali o skladové zásoby, fakturáciu, správu sociálnych sietí, prípadne správu webu. Nedokážu pritom ešte sedieť 24/7 za počítačom a robiť podporu potenciálnym zákazníkom, keď ich primárnou úlohou je postarať sa o stávajúcich. Dajte im voľnosť v robení tých činností, v ktorých sú najlepší a nájdite si niekoho iného, kto vám bude robiť podporu. Pracovný deň má zvyčajne 8 hodín, ale online objednávky môžu prísť kedykoľvek.