Online chat je jednou z najefektívnejších metód komunikácie medzi spoločnosťou a zákazníkmi. Je to praktický a rýchly spôsob, ako zákazníci môžu získať informácie a odpovede na svoje otázky v reálnom čase, bez nutnosti dlhého čakania na telefonát alebo e-mail.
Mnoho spoločností už začlenilo online chat reago na svoje webové stránky ako súčasť zákazníckeho servisu. Pridajte sa aj vy medzi množstvo spokojných zákazníkov a zefektívnite tak svoju komunikáciu, ktorá sa vám postará o zvýšenie predajov.
- Zlepšenie zákazníckej podpory
Vďaka online chatu reago vaši zákazníci dostanú presné odpovede na všetky svoje otázky oveľa rýchlejšie v porovnaní s e-mailovou komunikáciou. Tým si u zákazníkov vybudujete dôveru a lojalitu.
2. Pomoc so zvýšením konverzií
Tým, že vaši zákazníci dostanú jasné odpovede, pomôžete im v ich rozhodovacom procese. V súčasnej dobe ľudia neradi čakajú, takže vďaka rýchlym odpovediam zvýšite svoje šance na predaj.
3. Úspora času
Online chat umožňuje zákazníkom rýchlejšie a pohodlnejšie získať potrebné informácie, čím im ušetrí čas, ktorý by inak strávili hľadaním odpovedí.
4. Flexibilita
V našom online chate reago dostanú vaši zákazníci odpoveď na svoje otázky akýkoľvek deň, vrátane víkendov a sviatkov v čase od 8:00 do 22:00.
5. Úspora nákladov
Použitie online chatu môže pomôcť spoločnostiam ušetriť náklady na telefonický support a zároveň zefektívniť zákaznícku podporu.
Tým, že online chat reago pokrýva komunikáciu so zákazníkmi 14 hodín denne 365 dní v roku, ušetríte náklady na full-time zamestnancov, ktorí by v ostatnom prípade vykonávali prácu v rovnakom rozsahu.
6. Zvýšenie produktivity
Efektívne použitie online chatu môže zvýšiť produktivitu spoločnosti tým, že umožní zákazníckej podpore pracovať s viacerými zákazníkmi naraz.
7. Zlepšenie analytiky a štatistík
Online chat umožňuje spoločnostiam sledovať a analyzovať interakcie so zákazníkmi, čím im umožňuje lepšie pochopiť ich potreby a zlepšiť tým svoje služby.
8. Personalizácia
Vďaka online chatu na webe môžete personalizovať svoju zákaznícku podporu, vďaka čomu si vytvoríte lepšie vzťahy so svojimi zákazníkmi.
9. Včasná identifikácia prípadných technických problémov na webe
Raz za čas sa môže stať, že na webe “niečo” nefunguje. Vo väčšine prípadov sa to spoločnosť dozvie až na základe informácii od svojich zákazníkov. Avšak, máloktorý návštevník si dá námahu, aby spoločnosť informoval o problémoch. Pri používaní online chatu na webe môžu zákazníci všetky problémy napísať rovno operátorom, ktorí ihneď môžu riešiť nápravu.
10. Vylepšovanie popisov služieb a produktov
Dopytujú sa zákazníci otázky, ktoré nemáte uvedené pri produktoch ani vo svojich FAQ? Na základe informácií z chatov od klientov ich viete jednoducho dopĺňať i upravovať na svojej stránke.
Jednoducho, online chat reago je skvelou voľbou pre váš web. Nielen pre zefektívnenie komunikácie, ale aj pre budovanie vašej značky. Túžite mať množstvo spokojných zákazníkov, ktorí sa k vám budú s radosťou vracať? Nečakajte a obráťte sa na nás.